La gallineta tripartida






En Maragall ha dit que prou,
que ja no vol més enrenou
perquè es comença a trobar tou
enmig de tanta trencadissa.
Ja n'estic tip d'aquest merder,
de què el corral s'ompli de galls
que només fan terrabastalls
i em persegueixen les gallines.
La gallina ha dit que no,
visca la revolució.
Si no arreglem el guirigall
aviat vindrà l'amo del Mas,
ens fotrà tots dins el cabàs
i acabarem a la cassola.
Per evitar que ens facin brous
només ens cal pondre molts ous
i posar fi a aquest desgavell
que em fa venir més cagarines.
La gallina ja ha fugit,
s'ha cansat del tripartit.
I per no anar més de gairell
m'inventaré un altre Tinell,
suprimiré aquest gall primer
que m'esbalota el galliner,
i si el consens ja no val res
perquè ens piquem de tres en tres
tindré la lloca al bany maria
covant pollets per majoria.
La gallina ja ha fugit,
s'ha cansat del tripartit.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Del "vot de la teva vida"a l’abstenció

De vegades els anys

Xavier Trias, indignat