Ecològica

S.Dalí: " Reminiscència arqueològica de l'Àngelus de Millet"



El passat dijous a molts indrets d’Europa es van apagar els llums durant cinc minuts, entre les 19:55 i les 20 h., en senyal d’alerta i protesta per la despesa energètica i el canvi climàtic. Ahir es va fer públic l'informe de Nacions Unides sobre l'escalfament del planeta.

La meva consciència ecològica.
L’economia de la meva consciència ecològica.
La pila d’obligacions que alteren l’economia de la meva consciència ecològica.
Els indispensables afers diaris que constitueixen la pila d’obligacions que alteren l’economia de la meva consciència ecològica.
La llum, el gas , el cotxe, que són parts imprescindibles dels indispensables afers diaris que constitueixen la pila d’obligacions que alteren l’economia de la meva consciència ecològica.
Cinc minuts d’escrúpols que paren la llum, el gas, el cotxe, que són parts imprescindibles dels indispensables afers diaris que constitueixen la pila d’obligacions que alteren l’economia de la meva consciència ecològica.
La meva apagada consciència ecològica penjada de cinc minuts d’escrúpols que paren la llum, el gas, el cotxe, que són parts imprescindibles dels indispensables afers diaris que constitueixen la pila d’obligacions que alteren l’economia de la meva consciència ecològica.

C.A.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Del "vot de la teva vida"a l’abstenció

De vegades els anys

Xavier Trias, indignat