Aniversari

 


 

Aniversari


S’escurça més i més el temps que em queda,

ja fa onze anys que la tardor em recorda

que vam haver de viure el teu comiat

el dia trist del meu aniversari.


L’eco d’aquell octubre ha anat creixent

i escolto veu endins que es farà tard,

que sortiré de casa cap al lloc

on la partença es fon amb l’arribada,

vers l’espai on el dol de comiat

retrobarà el goig d’aniversari.


Potser fer anys és un sortir semblant,

tancar una porta per obrir-ne una altra

i descobrir que anar-me’n és tornar,

que al meu final hi ha el meu començament.

 

C.A.



7 i 9 d’octubre de 2021.

11è aniversari de la mort de la Rosa i 75è aniversari meu


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Del "vot de la teva vida"a l’abstenció

De vegades els anys

Xavier Trias, indignat