Corralito




Jordi Sánchez, per favor,
mana a la Junta del Sí
tancar la televisió
perquè això no es pot pair.
Mira el que m’ha passat:
quan per fi he obert els ulls
després d’haver-los tancat
per no veure els caramulls
que fan les hordes del No,
com havies ordenat,
m’apareix de trascantó,
molt seriós i encorbatat,
el Linde a tota pantalla
proclamant per Tele Tres
que no fem més el canalla
si volem guardar els calés.
Em parla d’un corralito
com si fos el rei del mambo,
com si del seu xiringuito
depengués l’ordeno y mando.
I els factòtums de la Ceca
amb els de la Caixa Nostra
ens envien a la Meca
els saldos dels nostres comptes.
Faré cas al teu consell
d’apagar la caixa tonta
perquè m’aixeca la pell
amb les notícies que em dóna,
no fos cas que el corralito
fes veritat aquella dita
que sempre l’españolito
“antes de pensar embiste”.
A mi no m’enganxen més
i si es complica la cosa
guardaré tots els calés
sota la pica de casa.
C.A.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Del "vot de la teva vida"a l’abstenció

De vegades els anys

Xavier Trias, indignat