Se m'oblidà que t'oblidí



Evaporat el fervor de l'excomunió notarial, CiU inicia altra vegada l'apropament al PP. S'acosten, i se sent de fons la cançó de Lolita de la Colina, "Se me olvidó que te olvidé", i es vessen "lágrimas negras" de reconciliació, servides aquesta vegada no pels inefables Bebo i Cigala sinó per la veu de l'Artur Mas, amb l'acompanyament al piano de Duran Lleida i els arranjaments de Felip Puig. Mentrestant, Piqué se´ls escolta i es deixa estimar.

Se m'oblidà que et vaig deixar,

a mi que res no se m'oblida

perquè m'agrada recordar

que en el govern hi tinc la vida.

Se m'oblidà que t'oblidí

per caramboles de l'atzar

però ara de nou em tens aquí

prest als designis de l'aznar.

I no em retreguis l'estatut,

ni zapateros ni pesoes

que m'han portat a fer el banyut

fins que contrit he dit que "nones".

Se m'oblidà que t'oblidí,

vaig oblidar que et vaig deixar

i ara de nou vinc a ensumar

el suau perfum del teu PiPi.

C.A.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Del "vot de la teva vida"a l’abstenció

De vegades els anys

Xavier Trias, indignat